BUMASTEMRA
X
MEES
MERKVERHAAL
Waar je ook bent, wat je ook doet, muziek is van onschatbare waarde.
BumaStemra staat op voor de waarde van muziek en voor de makers.
Zodat iedereen van muziek kan genieten en
makers een eerlijke vergoeding krijgen.
BumaStemra
Where the music is
Liedjesschrijvers en componisten verdienen een eerlijke vergoeding voor hun geweldige muziek. Die muziek is overal: op de radio, live, online, in winkels en in reclames. Daarom is BumaStemra overal waar de muziek is. Om te zorgen dat makers een goede vergoeding krijgen.
Voor de brand refresh van BumaStemra in 2023, werkte ik samen met David Feenstra (merkstrateeg.nu) aan een nieuw merkverhaal. Een verhaal waarin de waarde van muziek centraal staat. Want muziek is waardevol - voor makers én gebruikers. Liedjes zijn overal. Op feestjes, bij concerten, tijdens het shoppen en in je favoriete games. Muziek is de soundtrack van ons leven. Van je eerste slaapliedje tot het laatste nummer op je begrafenis.
We deden research, organiseerden creatieve sessies en creëerden uiteindelijk een sprekend en helder merkverhaal - een verhaal voor onder de motorkap van het nieuwe merk en de nieuwe website van BumaStemra.